:D love my life!

Hello! Är as glad, allt är perfekt. Fint väder, snart sommarlov,daniel tar studenten på fredag och bästa pojkvännen!:D love it. men hur mår ni? med mig är det bra. har inte gjort ett skit idag, gick upp vid halv tio och gjorde frukost. det är ju morsdag! men igår var jag med fredrik och dom.det var kul. vi var hemma hos fredrik och jag och linnea lekte med fredrik lillasysters dockor. haha.. men jag kom hem vid elva tror jag och va lite med mamma och titta på melodifestivalen sen gick jag och la mig. imorgon är det ju skola.tråkigt med det är en chillvecka. går bara riktiga skoldagar måndag tisdag och onsdag sen äre elevensval. det var allt,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0